Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Yvonne - 6 februari 2014 14:20

Äntligen blev det av. Nu har jag tagit hand om bilderna från vår semester i augusti, som först var fem dagar i Idre fjäll med barn och barnbarn i fem dagar. De hade hyrt en stor lägenhet där vi alla 13 fick plats och ingen behövde sova i vardagsrummet. När vi anlände blev vi mottagna av sex små barn som jublade över vår ankomst, fint som snus. Anledningen till hela grejen var min 65-årsdag i september som familjen ville fira redan nu. Aldrig glömmer jag vandringen upp på Städjan, då jag halvvägs erbjöd mig att bära ryggsäcken med matsäcken. Tung var den, och förklaringen kom där uppe på toppen när en flaska champagne hivades fram ur den. Fint som snus.

Därefter blev det Roslagen under några dagar, som följdes av vår bilresa i Skottland i 15 dagar. Och de bilderna har jag tagit hand om nu och skrivit bildtexter till. Plötsligt var jag där igen, och timmarna bara gick. Jag har till och med gjort ett omdöme på Tripadvisor om restaurangen i Tomintoul där vi fick så god mat. Måste skriva ett så positivt omdöme också om B&B Baywiew House i Brora, så fint har jag nog aldrig bott.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Glad mormors gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards