Alla inlägg den 10 september 2008

Av Yvonne - 10 september 2008 15:33

Nja, det är väl inte dags för det riktigt än för lill-T. Men han övar! När jag tittade in i går stod där en "lära-gå-stol", som hans farmor och farfar gett honom. Han sitter i den, framför sig på en bricka har han knappar att trycka på, alla med olika ljud. När han sparkar i golvet förflyttar sig det hjulförsedda ekipaget. Oj, så lycklig han såg ut när han nästan kunde jaga katten alldeles själv! Vilken grej!

Farfar hade köpt något mer till honom: ett par solglasögon. Om detta inte vore nätet skulle jag lägga ut en bild på gossen. Han sitter i soffan med solglasögonen på sig och ser väldigt världsvan ut, hans min är egentligen obeskrivlig och obetalbar. Så fin han blir i solglasögonen i Grekland om en dryg vecka.

Lill-T:s mor var jätteglad för att jag dök upp, nu kunde hon röja lite inför att hennes kompis sitter barnvakt hela dagen i morgon. Och nu har vi bestämt att jag tittar in varje tisdag efter jobbet, bra för alla parter!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Glad mormors gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards