Alla inlägg den 2 september 2008

Av Yvonne - 2 september 2008 21:05

Har jag skrivit att jag drabbas av det ibland? Så blev det i dag när jag skulle gå hem från jobbet. Så det var bara att titta in till den T som finns här i stan, nämligen lill-T. Hans mamma blev jätteglad, hon behövde jobba lite och T:s pappa var på sitt jobb.

Vi bestämde oss hastigt för att gå ut på stan, lill-T och jag. Jag berättade för honom att jag skämdes för att jag bara tänkt på honom i går när han hade sin femmånadersdag och inte hört av mig till honom, han, som messade till mig för en dryg vecka sedan, kan ju sånt där. I alla fall gick vi ut, T låg i vagnen och det började regna lite. Så vi gick in på Åhléns och där föreslog gossen att jag skulle köpa något käckt åt honom som kompensation för min underlåtenhet dagen innan. Det blev en spännande bok som går att hänga på vagnen och en body med korta ärmar och korta ben. Båda sakerna passar bra på Greklandssemestern som han, jag, hans föräldrar, moster, morbror och kusiner har om tre veckor. Nöjda och glada gick vi hem igen. Håll med om att gossen är tidig för sin ålder!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Glad mormors gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards